8 mrt 2009

Kims verhaal (maart 2009)

Hallo allemaal,
Ik heb ook 2 maanden geleden een uitstrijkje laten maken, ik was helemaal niet bekend hiermee ben 31 jaar. Ze vertelde me ook over het hpv virus waar ik nog nooit van gehoord had! ben gaan zoeken en schrok er toch wel even van. De uitslag was bij mij ook pap 2! ook de laatste maanden heb ik last van tussentijdse bloedingen en is ook nog nooit eerder voorgekomen bij mij?! De huisarts zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar als ik lees hierover en kijk naar mijn klachten dan word ik toch behoorlijk angstig.
Ben inmiddels ook bij de gynaecoloog geweest voor die doorbraakbloedingen en er was niets te zien gelukkig!! maar toch?! er is zo weinig over bekend en ze blijven je vertellen dat je je geen zorgen hoeft te maken!Ik maak me wel degelijk zorgen, hebben ze iets over het hoofd gezien? is het uitstrijkje wel betrouwbaar? wie heeft dit ook?? ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
En ik wil degene die het slechte nieuws te horen hebben gekregen ongelooflijk veel sterkte wensen!
kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten