13 mrt 2009

Wendys verhaal (maart 2009)

Hallo,

Bij deze mijn verhaal.

Ik ben 29 jaar en moeder van twee zoontjes van 9 en 1 jaar.

Drie weken geleden ben ik naar de gyneacoloog gegaan om te kijken of mijn spiraaltje goed zat. Ik heb namelijk sinds mijn laatste zwangerschap veel last van buikpijn. Omdat ik ook een oproep voor het bevolkingsonderzoek had gekregen het uitstrijkje ook gelijk laten maken.

Vorige week, 5 maart, werd ik gebeld door de assistente dat er afwijkende cellen waren gevonden en ze me graag verder wilden onderzoeken. Ik had PAP3B.
10 maart naar het ziekenhuis gegaan waar de gyneacoloog een colposcopie heeft uitgevoerd en 4 stukjes weefsel heeft weggehaald. (dit vond ik behoorlijk pijnlijk!!!)

Hij gaf aan dat ik hoogstwaarschijnlijk ook een excisie moest ondergaan, dat ze met een soort kaasschaaf het weefsel weghalen.

Over twee weken moet ik terug voor de uitslag.

Ik heb verder wel veel buikpijn (kan niet naar de wc, zelfs met laxeermiddel niet) en blaasontstekingen. Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik bijvoorbeeld klachten die bij een blaasontsteking horen. Test bij de huisarts laten doen, kwam niks uit. 5 dagen later weer een test laten doen en toen had ik wel een baasontsteking. Voor drie dagen antibiotica gekregen en toen was de blaasontsteking weer weg. 2 dagen na de laatste pil weer blaasklachten maar niks in de urine te vinden...Pff word er gek van! Moet nu over een maand naar de internist voor mijn darmen. Zit in ieder geval in de "molen".

Al die organen (blaas/baarmoeder/darmen) het zit natuurlijk dicht bij elkaar....

Ik ga maar van het positieve uit en kan niet anders als afwachten.

Wordt dus nog vervolgd!

Wendy

1 opmerking: