17 dec 2008

Anneke's verhaal (augustus 2006)

Hallo,

Ik ben Anneke, mama van twee kindjes. Twee jaar na de geboorte van mijn dochter heb ik een uitstrijkje laten maken omdat ik 30 jaar was. Het bleek 3A. Enkele maanden later was het Pap 4 geworden en onderging ik een conisatie. Een week later voelde ik me niet lekker, toen ik plotseling erg veel bloed verloor. Terug naar het ziekenhuis waar op een zeer traumatische manier pas na drie uur de ader is dicht gemaakt, ik wegzakte en naar de Ok moest voor een infuus.
Daarna had ik nog Pap 4, maar omdat ik ondertussen zwanger bleek te zijn, werd mij verteld dat ze zouden wachten tot na de bevalling en dan hoogstwaarschijnlijk mijn baarmoeder verwijderd zou moeten worden. Mijn zoontje werd al na 27 weken geboren (onbekend of dit gevolg is van conisatie) en twee maanden na de bevalling bleek ik als een wonder pap1 te hebben!
Ik sta nog ieder half jaar onder controle en heb nog steeds pap1, maar mijn hart maakt iedere keer nog een sprongetje.
groetjes,
Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten