17 dec 2008

Kathleen's verhaal (januari en februari 2007, maart 2008)

Januari 2007:
Ik ben 39 jaar en woon in west vlaanderen,heb een dochter van 8 jaar, sinds 3 dagen weet ik dat ik na een uitstrijkje mijn uitslag cin 3 is, en binnen 2 weken een conisatie moet ondergaan, voel me erg schuldig omdat het al 8 jaar geleden is dat ik nog een uitstrijkje heb laten doen, en zit nu met enorme schuldgevoelens,wie kan mij wat raad geven mss is er wel iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en mij wat raad kan geven ivm met de operatie en de tijd die er komt erna, alvast veel dank op voorhand,

Vervolg februari 2007:
Hier mijn vervolg van mijn verhaal (kathleen januari 2007). Op 23 januari is er bij mij een conisatie uitgevoerd,en moet hierbij zeggen dat ik daar niets van pijn bij heb gehad, elfs niet direct na de conisatie,(misschien eens belangrijk om aan de mensen mee te delen), nu na 9 dagen is mijn uitslag volledig goed, de cel indeling was wel in voorstadium van (kanker) cin3, maar nog geen kanker, dus was ik er op tijd bij (godzijdank), verder heb ik geen behandeling meer nodig, alleen moet ik nu een tijdje om de 6 maanden een uitstrijkje laten maken,en volgens mijn gynaecologe zou mijn uitstrijkje de volgende keer terug normaal moeten zijn, dit zal wel elke keer zenuwslopend zijn, maar kan alleen maar het beste hopen,zal dan ergens in juli nog eens iets laten weten, met mijn verhaal wil ik toch eens een positief verhaal neerpennen, want op dit forum zijn er maar weinig met een positieve uitslag,en daardoor heeft het mij ook enorm beangstigd dat het toch verkeerd zou uitdraaien, en met mijn verhaal wil ik vrouwen wat steunen , moest hen dit ook ooit overkomen,en dat ze niet altijd het ergste moeten denken,want er zijn ook verhalen met een goede afloop.
Alvast aan iedereen mijn beste groeten,
kathleen..

Vervolg maart 2008:
Hier mijn verdere verloop van mijn conisatie, in maart 2008 heb ik opnieuw uitstrijkje laten maken, we zijn nu jaartje verder en de uitslag is goed,hoera dus, een hele opluchting, moet nu zelfs van mijn gyneacoloog maar eens in het jaar meer op onderzoek,eigenlijk is er een zware last van mijn schouders gevallen nu, omdat ik toch in het laatste voorstadium zat van baarmoederhalskanker, en er hier op de site weinig of geen verdere uitleg stond van de verdere verloop van vrouwen die in hetzelfde stadium zaten net als ik, dus is het goed nieuws, om de afloop van mij ook eens mee te delen, zodat moesten er nog vrouwen dit meemaken kunnen ze ook eens lezen dat het een goeie afloop kan hebben, ik zal met jaartje hier nog eenslaten weten hoe het verder met mij gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten