17 dec 2008

Carola's verhaal (september 2007)

Hallo Christine ik wil even mijn verhaal kwijt op jou site .
Ik ben Carola 34 jaar en moeder van 2 kids 7 en 4 Bij mij is dmv het bevolkings onderzoek een uitstrijkje gemaakt en de uitslag was niet goed PAP 5 toen ik dat hoorde wist ik nog niet wat het allemaal betekende maar ik kon een dag later 15 augustus bij de gyn. Terecht die heeft een stukje weefsel weg genomen en ik kon een week op de uitslag wachten de 23 ste kreeg ik de uitslag het was niet goed en een operatie was noodzakelijk ik kon gelijk de volgende dag komen 24 augustus een hele opluchting na 5 dagen mocht ik naar huis . Het gaat nu goed met me de gyn heeft gezegt dat alles schoon is en dat er geen nabehandeling meer nodig is ik ben mezelf heel dankbaar dat ik heb meegedaan aan het bevolkings onderzoek Anders had het heel Anders kunnen lopen want ik had geen klachten of iets dergelijks dat is mijn verhaal. Maar omdat ik toch de mensen die ook van Hun arts een negatieve uitslag krijgen een hart onder de riem willen steken dat ook met een negatieve pap 5 uitslag het heel soms gunstig kan uitpakken en voor de mensen voor wie de uitslag minder gunstig is heel veel sterkte want het is en het blijft een rot ziekte ik hoop dat ik mensen met mijn verhaal een beetje hoop kan geven
Groetjes Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten