17 dec 2008

Carolines verhaal (september 2003)

hallo, Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Caroline en ben 21 jaar, op 28 april 2003 kreeg ik de uitslag vanmijn uitstrijke pap3b. De dokter vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat het zeer goed te behandelen is. Allereerst was ik zeer verbaasd want op dat moment was ik nog 20 en dacht dat het alleen op latere leeftijd voorkwam. Daarna kwamen eigenlijk pas de vragen dus heb ik veel gezocht op internet. Op 30 mei ben ik in het ziekenhuis behandeld en hebben ze het stuk weefsel weg gehaald de uitslag daarvan was eigenlijk hetzelfde als we al wisten, het was het begin van baarmoederhalskanker maar de randen waren schoon. Nu moet ik 23 september weer terug voor controle en beginnen de zenuwen weer toe te slaan. Graag zou ik in contact willen komen met vrouwen die hetzelfde meegemaakt hebben en dus schrijf ik mijn verhaal naar jullie. Groetjes caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten