17 dec 2008

Marielles verhaal (december 2004 en januari 2005)

hoi ik zal me eerst even voorstellen, ik heet marielle ben 30 jaar oud en 2kinderen. waarvan de oudste 4 is en de jongste 10 mnd. vorige week kreeg ik de schrik van mijn leven. er werdt een pap 3b geconstateerd.natuurlijk gelijk paniek. kon gelukkig 3 dagen er na al naar de gyn toe, dieop nieuw een uitstrijkje laat doen en bloed afnam. ook werd er een afspaak gemaakt voor een colposcopi. en dat zou 6 jan. zijn. maar kreeg dit weekend zo,n last van mijn buik. dat ik heb gebeld of ik niet kon langs komen. en dat kan morgen al. wil graag met andere lotgenoten in contact komen.

Januari 2005:
hoi iedereen hier ben ik weer. na twee onderzoeken en een kleine operatie is er bij mij een hele rare uitslag binnen gekomen. waar ik heel bij mee ben maar ook nog niet gerust gesteld ben, daarom hoop ik dat iemand mij kan helpen. ik heb na een week stress en onzekerheid mijn uitslag gekregen dat alles goed was. nu denken jullie wees blij en dat ben ik ook wel maar het rare is, dat ze een fout hebben gemaakt met iemand anders het ziekenhuis noemt dat een statestiek foutje. volgens mijn gyn was mijn weefsel heel goed en niks te vinden, dus geen pap 3b. al die stress en spanning anderhalve maand voor niks. ook ben ik heel boos dat ze zo,n fout hebben gemaakt, natuurlijk is een fout menselijk maar wil niet zeggen dat ik mij er niet boos over kan zijn. mijn probleem is nu wie zegt dat het weefsel van mij is en niet van iemand anders zeg zelf ze maken toch fouten. nu wil ik dat ze als nog opnieuw een uitstrijkje maken, maar mijn gyn vind dat niet nodig want het was allemaal goed. aleen ik ben er niet gerust op. over twee weken heb ik een telefonisch consult en op 3 maart een afspaak staan. dus ga het toch weer aankaarten. wil gewoon zekerheid hebben dat is toch niet zo raar. ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik nu moet doen. of dat er iemand is die dit ook heeft mee gemaakt. ben nog steeds bang dat ze het met iemand anders hebben gewisseld. natuurlijk hou ik jullie op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten