17 dec 2008

Sandras verhaal (februari 2004)

Eind vorig jaar had ik veel last van buikpijn en was vreselijk moe.
Dus naar de huisarts.
Het een en ander verteld en doorgestuurd naar een Gynacoloog.
Daar onderzocht en klachten verteld dat de menstraties heel erg zijn hevige bloedingen dus.
Er word geconstateerd dat mijn baarmoederslijmvlies wel erg dik is, en er ook waarschijnlijk poliepen in zitten.
Dus half december een dagopname onder volledige narcose.
Zes weken later terug voor uitslag en onderzoek.
Menstratie is niet minder geworden en uitslag uitstrijkje PAP 2.
Nu stelde de gynacoloog het volgende voor:
De Pil ( die wil ik niet omdat ikverhoogd kans heb op borstkanker(oma en moeder)).
Hormonen spreekt me niet aan.
Een nieuw spiraaltje, geen koperen maar een van plastic (mirena of iets dergelijks)
Of verwijdering baarmoeder.
In eerste instantie heb ik gekozen voor een spiraaltje maar dat moet nog gebeuren.
Nu ben ik gaan denken, PAP 2 wat ik lees is oppassen(de gynacoloog vertelde wel over een halfjaar herhalen) de hevige bloedingen zijn niet weg dus wie kan mij raad en advies geven.
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten