17 dec 2008

Karins verhaal (augustus 2002)

hoi, mijn naam is karin en ik ben net 40 jaar geworden, ook ik heb dus baarmoederhals kanker en ben ontzettend bang. Op zich weet ik nog niet veel maar ik moet donderdag naar het ziekenhuis voor een eerste gesprek. maar de dokter in het ziekenhuis heeft me al verteld dat waarschijnlijk alles eruit moet, inderdaad een deel van de schede, baarmoederhals, baarmoeder en alle omliggende weefsel, geen idee waar hij dat op baseert maar maak me vreselijk ongerust, ik heb nog geen eens echte onderzoeken gehad en hij jaagt me al de stuipen op het lijf door te zeggen dat alles weg moet,
ik heb geen kinderen, ik rook wel maar heb verder nooit geen klachten gehad, zoals bloedingen, wel een dikke buik maar alleen voor mijn ongesteldheid en geen extra afscheiding alleen weer na mijn ongesteldheid maar dat vond ik niet echt verontrustend en nu dit!
Ik ben bang voor alles wat er komen gaat en denkt inderdaad al dat mijn doodvonnis getekend is ondermeer door een pijntje in de buik, zie je wel uitzaaiingen, en ga zo maar door.
Ik hoop natuurlijk dat alles meevalt maar ben er niet gerust onder. Ik laat weer van me horen!
Groetjes
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten