17 dec 2008

Maureen's verhaal (december 2006)

Hallo Allemaal,
Ook ik wil toch mijn verhaal even kwijt, eerst geen behoefte aan maar nu ik er een aantal gelezen heb denk ik dat het best zinvol is.
Mijn naam is Maureen en ben 36 jaar en moeder van 2 kinderen , 3 jr en 6 jr.
Het begon juni 2006 een uitstrijkje weer na 5 jaar en half jaar want ik vergat steeds te gaan. Daarna werd ik gebeld door mijn huisarts over de uitslag onrustige cellen gevonden, ik schrok enorm of ik even langs wilde komen. Direct dezelfde dag langsgegaan en ik zag op zijn computer PAP 4 staan en wist dat het goed fout was want mijn vriendin heeft al eens PAP 3B gehad en dat was ook al niet goed.
Juli 2006 , conisatie na 1 nacht in het ziekenhuis mocht ik weer naar huis en het kegelvormig stukje wat was weggehaald werd op kweek gezet.
Een week later toch bericht dat het niet goed was want er was toch meer weggehaald omdat er dus toch een tumor zat dus werd ik doorverwezen naar een ander ziekenhuis omdat ze daar wel de voorgestelde Wertheim Meigs Operatie konden uitvoeren.Ze moesten voor de zekerheid alles weghalen. Vreselijke onrustige periode.
Sep. 2006, precies 6 weken na de conisatie mocht ik nu iets langer in het ziekenhuis verblijven ongeveer 8 dagen.
Dec. 2006 ongeveer 10 weken na de operatie. Ik voel me goed nog wel een verdoofd gevoel aan de linkerkant van mijn lies en af en toe wat steken maar verder mag ik niet klagen en iets eerder moe. Emotioneel gezien gaat het goed ik denk dat ik pas 1 x een echte jankdag heb gehad.
Ik had zelfs weer zin om te werken, pas in januari wordt ik verwacht dus dacht laat ik nog maar goed uitrusten.
Maar nu ik toch te horen krijg of ik evt. maandag toch even een paar uur wil komen na mijn bezoek met de bedrijfsarts kreeg ik mijn 2e jankaanval want ik heb zin om te werken maar heb mij ingesteld op januari en ik kreeg het er spaans benauwd van.
Verder gaat het weer goed hoor maar graag zou ik van jullie een reactie krijgen over de ervaringen wanneer jullie weer zijn begonnen met werken nou is dat voor iedereen verschillend maar ben er toch benieuwd naar.
Maureen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten