17 dec 2008

Marjoleins verhaal (november 2003)

Hallo ik ben Marjolein
Ik begrijp er allemaal helemaal niets meer van.Met een routinecontrole tijdens de zwangerschap werd er bij mij pap 2 geconstateerd.Na de geboorte van mijn zoon weer een uitstrijkje laten maken en alweer was de uitslag pap2. Niet echt iets om je ongerust over te maken maar de gynacoloog stelde voor om het met een microscoop iets beter te bekijken. Tot mijn stomme verbazing moest ik toen een lisexsisie ondergaan.Dus ik kreeg folders mee over de behandeling en over de dagopname in het ziekenhuis.Keurig geregeld allemaal. Na de lisexsisie, die ik wel pijnlijk vond, kreeg ik een afspraak mee voor de nacontrole maar dat zou wel goed zitten volgens de arts.
Op de dag van de afspraak had ik geen oppas en mijn zoontje,14 maanden, was erg vervelend die dag. Ik heb de afspraak afgezegd omdat ik geen zin had om met een gillend kind in het ziekenhuis te moeten wachten op mijn beurt. En ik had nog steeds het idee dat er met pap2 weinig aan de hand is.
Helaas. Na een paar dagen werd er gebeld door de assistente of ik zo snel mogelijk wilde komen omdat de arts vond dat het anders te lang zou duren.Bij deze afspraak werd mij even verteld dat ik moet worden opgenomen om onder volledige narcose een stukje van mijn baarmoeder? te laten verwijderen. Of ik verder nog vragen had.
Ik was helemaal van de kaart en heb dus niets gevraagd. Nu ben ik steeds naar info aan het zoeken en heb inmiddels het vermoeden dat het om een conisatie gaat.Dit maakt me na al jullie berichten ook niet erg gerust.
Heeft iemand ook zo'n ervaring met pap2 laat je verhaal dan ook achter op deze site want alle verhalen gaan over pap3 en hoger.
Groeten en sterkte voor iedereen die redenen heeft om deze verhalen te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten