17 dec 2008

Kims verhaal (juni 2004 en januari 2005)

hai,mijn naam is kim ben 33jr. heb man en 2 kids van 12 en 3. was moe,.. liep achter de feiten aan,.. met alles en had bloedingen na gemeenschap, verders alles oke eigenlijk. maar de bl. bleven en na 8 mnd. naar dokt. en toen gyn. Veel gejojo.! dan goed, dan niet.. concl. ga maar lekker op vakantie,.pap 0...! pap 0 bet. dus onzeker uitslag, kan van alles zijn, goed of slecht..na vakantie, uitslag niet goed, pap5 uitz. kwd. aardig (hoezo toch aardig) Snelvaarttempo naar Daniel de Hood, oper. wertheim-meigs Dit is gebeurd 30 okt. 2003 en ben nog steeds herstellend Vind alles zwaar maar doe mijn best, zit nu even vast en ga praten in utrecht a.s ma. 5 juli met de helling down inst lijkt me goed voor mij, zit niet te wachten op psyg die mij gaat vertellen dat mijn jeugd niet goed was ofzo wil gewoon praten met lotgenoten groetjes, hilsen, god klem till alle ben noorse,.... ook nog ...! fam. dus niet in de buurt. christine ben blij met deze site, er zijn er niet veel vind ik kwa lotgenoten, dank je gr. kim



Update Kim januari 2005:
Hai allemaal.
Ben blij om te zien dat de site is bijgewerkt. Heb nu mijn eigen verhaal kunnen terug lezen en het lijkt wel steno!! Na de Wertheim-Meigs operatie heb ik om de 3 maanden, gelukkig, nog controles. Dan bij mij in de buurt en dan in rotterdam. Begin december moest ik weer en de gyn. zag een cyste van ong. 6 cm.!! Grote schok ... Ze wilden via kijkoperatie het verwijderen en preventief de eierstok. Daar de cyste achter de buikvlies zat is de eierstok gespaard! Door veel littekenweefsel van de operatie is helaas de gehele oude wond weer opengemaakt. Ik kwam dus pas eerste kerstdag thuis en ben weer!! herstellende.. Het herstel gaat gelukkig sneller dan de eerste keer. Het is wel zwaar, lichamelijk,.. twee zware buikoperaties in 14 maanden maar zeer zeker ook geestelijk. In februari moet ik weer op controle bij mij in de buurt en maart naar rotterdam. Het blijft je leven overheersen Ik wens iedereen sterkte en ik hou jullie op de hoogte groetjes kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten