17 dec 2008

Tanja's verhaal (september 2008)

Hallo ik ben een moeder van een 7jarig zoontje, hij is uit mijn vorige relatie en heb sinds 2 1/2 jaar een nieuwe vriend en wonen ook samen. Ik wou graag mijn verhaal vertellen. In maart dit jaar moest ik een uitstrijkje laten maken omdat ik 30 jaar werd. Ben er naar toe gegaan en over 4 weken kreeg ik bericht het bleek pap 2 te zijn. Dus moest over een half jaar weer maar weer pap 2. Nu word ik door verwezen naar de gynaecoloog en zit nog op een oproep te wachten. Ik moet toegeven dat ik mezelf nu goed in de gaten houd want ik ben tot ontdekking gekomen dat ik witte wratten tussen mijn benen en bilspleet heb, heb ook veel last van urine en slijmverlies en ben ook vaak heel moe zodat ik s'middags even een uurtje ga liggen. Dus ik maak me erg veel zorgen ook al zegt de assistente dat ik dat niet hoefd te doen. Er is mij ook niet zoveel uitgelegd van hoe of wat dus wil ik jou of jullie vragen om mij er iets meer over te vellen zoals hoe het verder gaat en die symptomen horen die erbij of heeft dat weer met wat anders te maken. Ik maak me echt veel zorgen omdat we toch een kinderwens hebben. Mijn vriend is er ook niet met zijn hoofd erbij en vergeet veel en toch probeert hij me goed te steunen. Ben ook zeer blij met deze website en wil iedereen die dit ook meemaakt of mee heefd gemaakt erg veel sterkte toe wensen.
Groetjes Tanja



Hallo

ik heb vandaag de brief van het ziekenhuis gekregen dat ik 21 oktober naar het ziekenhuis toe moet. Ik zal jullie dan meer laten weten.

Groetjes Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten