17 dec 2008

Joyce’s verhaal (november 2002)

Hoi,
Ik ben Joyce, 30 jaar, en nu een jaar geleden geopereerd aan baarmoederhalskanker. Ik heb de Wertheim okabayashi operatie gehad waarbij mijn eierstokken gespaard zijn gebleven. Nog steeds heb ik veel last van o.a. mijn blaas, het plassen gaat nog niet echt goed en ik heb hier vaak erge pijnsteken. Vorige week heb ik bij de controle een inwendige echo gehad waarop een cyste aan mijn linker eierstok te zien was. Volgens mijn arts is dit allemaal geen reden tot bezorgdheid, en zijn dit normale verschijnselen na deze operatie. Toch maak ik mij veel zorgen. Graag zou ik willen weten hoe het met andere vrouwen een jaar na deze operatie ging en of zij ook lichamelijke klachten hadden.

Alvast bedankt.


Groetjes, Joyce

Geen opmerkingen:

Een reactie posten