17 dec 2008

Nataschas verhaal over haar Oma (juli 2002)

hallo christine
ik ben natascha en ik ben 16 jaar. begin mei werd er bij mijn oma eierstokkanker geconstateerd. het was een enorme schok voor de hele familie en voor mij omdat ik al mijn hele leven bij haar woon samen met m'n opa. eerst wou ik het niet geloven het kon gewoon niet. tot ze werd opgenomen in het olvg in amsterdam. toen pas besefde ik het m'n oma is echt ziek ze is geopereerd maar niet alles kon worden weggehaald het was een zware operatie. ze krijgt nu chemokuren en het gaat redelijk tot dat er bij haar 2e kuur een bijna fatale fout werd gemaakt te veel in 1 keer kreeg toegediend. ze heeft het nog maar net overleefd. nu is het wachten op de volgende operatie. als ik weet hoe dat is verlopen mail ik nog wel een keer
groetjes natascha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten