17 dec 2008

Audreys verhaal (maart 2003)

hallo christine,
ik ben audrey en 30 jaar, moeder van 2 kinderen.
ook bij mij werd er twee jaar geleden pap5 geconstateerd (al twee jaar daarvoor zat ik maandelijks bij de gynaecoloog vanwege overmatig bloed verlies veel pijn enz.) toen konden ze niets vinden...van alles kreeg ik te horen, gekantelde baarmoeder, weke baarmoeder hals, littekenweefsel van de keizersnee en noem maar op.
tot ze pap 5 constateerde.
gelukkig gaat het nu goed, ze hebben mijn baarmoeder weggehaald en verder was alles schoon ik heb alleen een vraag, misschien kan iemand mij daarover mailen?
ik heb sinds de operatie zo'n enorm dikke buik! ik zelf ben wel eens bang voor eierstok kanker want dan is een dikke buik een verschijnsel. mijn gynaecoloog zegt dat dat niet aan de orde is bij mij maar ja, dat zeiden ze ook van de baarmoeder kanker twee jaar lang.
ik ben 1.69 en weeg 59 kilo, niet te dik dus maar mijn buik ziet eruit of ik 6a7 maanden zwanger ben....hebben meer mensen hier last van of herkent iemand met eier stok kanker dit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten